Forside » Kundesenter » Min side og kundeportal

Min side og kundeportal

Kundeportal

– Registrere feil og mangler

Her kan du logge deg på Dalane Nett sin kundeportal og registrere feil og
mangler eller registrere en sak angående:

    • Feil på strømnettet
    • Strømtilknytninger
    • Jordfeil
    • Byggestrøm
    • Gatelys
    • Gravemelding og kabelpåvisning
    • Nær ved avtale
    • Spenningsproblemer
    • Andre henvendelser

Ved å logge inn eller registrere deg som bruker på vår kundeportal, samtykker du til at vi lagrer personopplysninger om deg. Personopplysningene som blir lagret er navn og epostadresse i din brukerprofil, samt eventuelle personopplysninger som du fyller inn i henvendelsen. Du står selv ansvarlig for de data som legges inn. Dalane Energi Konsern deler ikke personopplysninger med tredjepart.

Mine Sider

– Oversikt over nettilkoblingen for strøm

Her kan du som kunde av Dalane Nett logge inn og finne oversikt over forbruk, måleverdier, fakturaer m.m.

Innloggingen åpner i nytt vindu. 

Meld fra om feil på strømnett og gatelys

Oppdager du skader eller mangler på luftnett, kabelnett eller andre el-installasjoner, send oss en henvendelse.

Ved strømbrudd ring og informer oss på – Feilmelding 51 49 18 50